2011-12-20
 22:43:45

julhandla med en shopaholic


Helluuu!
Har typ inte suttit vid datorn på ett bra tag känns det som, eller har jag det?
Hur som helst så har jag ju inte bloggat, känns inte som jag har en blogg längre..

Idag åkte jag till Örebro som vanligt, fast istället för att åka till skolan gick jag till Conventum och stod och väntade på någon snubbe.
När han kom lite efter nio följde vi, jag och massa andra random ungdomar, med honom in till något ställe där.
Jag var först ut och spelade in grejs till http://gymnasievalet.orebro.se/, de är tvungna att uppdatera sidan lite för nu finns ju faktiskt humanistiska programmet som är nytt för i år.
Alla ser väldigt självsäkra ut, jag vet..och det skrämmer mig för jag tror jag kommer se urlöjlig ut!
Men jag skriver här på bloggen när de har fixat skiten så får ni gå in och kolla om ni vill ;).

Efter den där inspelningen åkte jag till skolan, lunch, språk och engelska.
Min engelskalärare som även är min mentor sa att jag troligen kommer få C-A i engelska, eller t.om mer än C så att aaaa det gjorde min dag! :'3

Efter skolan hämtade pappa mig så åkte vi till Marieberg och julhandlade.
Hahah fyfan, pappa sprang runt som en galning och vi köpte massa.
Hejdå lite mer än 3200 kr hehe...
Brukar ju aldrig köpa julklappar till någon men nu har jag faktiskt köpt till HELA familjen, t.om min fina Moa, yeeeeey!
Åt kebabtallrik i Hallsberg efter allt shoppande.
Ojojoj vad jag gjorde en lång historia ganska kort, ni skulle bara veta all onödig info jag hade lust att skriva.

Hmm jaa nu sitter jag här och ska snart spela LoL med Jonthe!
Fyfan min mage ser ut som en bulldeg, tummen ner för att vara tjej just nu.
Ska sova efter att vi har kört ett game, tror jag iallafall, är feeeeeet trött.

Två bilder som inte är tagna idag.
And skolkatalog, y u so tjock???? Har inte ens orkat kolla igenom hela..
Godnatt gullizar!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: