2011-12-30
 21:44:42

penispiercing


Fyllde ju 16 år igår.
Pappa kom och hämtade mig på natten när jag var hos Frida för jag typ svimmade nästan helt random..
Mådde dåligt somfan hela natten och morgonen och allt..

Per kom hem till mig någon gång och lämnade min present, en navelpiercing, och bullar som vi åt!
Navelpiercingen var den där som jag alltid velat ha, eller iallafall sen jag såg den ;), penisen som rör sig!!1

Senare när Per hade åkt hem kom Jesper ett tag.

Resten av kvällen spelade jag typ. Åt lite tårta också.

Karrå skrev ett sms till min mobil på natten om att hon hade lämnat en present här till mig.
Jag som var så knasmående läste "näst högst upp i kylskåpet" så när jag kollade igen efter att ha letat igenom hela kylskåpet såg jag att det stod "i klädskåpet" jag bara jahaaaaaaaaaaaaa! Fail där.

Bild på piercingen, syns bättre irl att det ska vara en penis dock!
Sen bild på det jag fick av Karrå, örhängen 4 par, en dubbelring och två ginalinnen!
Knäppte upp byxorna så att ni inte skulle se bulldegen som kommer fram när jag har jeans..






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: