2011-12-28
 23:53:57

tisdag - onsdag


Heeey!

Igår vaknade vi tidigt hemma hos Per, gick ut och fotade.
Andra gången vi fotade den dagen, efter en kaffepaus, hade jag bara på mig Karrås gamla studentklänning.
Var faktiskt inte så jättekallt som jag trodde det skulle vara.

Senare den dagen följde Becca med mig hem till Finnerödja.
Vi träffade Kevin lite, annars satt hon bara vid datorn och jag satt och gjorde sudoku hela jävla kvällen men det var trevligt.
Idag chillade jag med sudoku när Becca hade dragit hem.
Gick hem till Frida och sen kom Mikaela och vi gjorde inget speciellt, pratade bara.
Mikaela drog hem och vid nio eller något kom Becca hit och då såg vi på film, Hole in one.

Nu sitter vi här, Becca ligger mellan mig och Frida och Frida och jag vid varsin dator.
Fyller 16 år klockan fyra inatt, nice då!

Amanda Fondell – All This Way



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: