2011-02-03
 20:06:18

Dag 24 - Det här får mig att gråta


Det krävs inte mycket för att få mig att gråta, just nu skulle jag kunna gråta bara för att.

Som igår så satt jag, Per och Mikaela inne hos Margita eller vad hon heter, så kommer det in en och snackar med världens målbrottsröst eller ja ni kanske förstår, så kunde inte hålla mig för skratt och började garva som as, efter ett tag började jag stortjuta för ingenting, jag skrattgrät seriöst i kanske 10 min eller något..

Men jag gråter väl om någon säger något väldigt elakt, eller kan oftast hålla inne gråten om det är irl någon säger något. 

Jag gråter när jag tänker på att mina föräldrar kommer dö någon dag. 
Jag gråter när jag tänker på att min hund kommer dö någon dag.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: