2011-02-06
 19:32:45

hemma från stockholm.....


Vad ledsen jag blir, ville ju vara kvar i Stockholm..
Aja men det var kul där iallafall, imorgon är det skola som vanligt :/.

Fredag:
Skola sen kom Fager och Fanny och hämtade mig och Frida vid skolan, vi drog hem till honom sen vidare till Stockholm.
När vi kom fram åkte vi tunnelbana från något ställe till Hagsätra där deras pappa mötte upp oss.
Vi köpte lite grejs på ICA eller något liknande, sen hem och bara umgås.

Lördag:
Vaknade vid 11 och duschade, fixade oss sen in till stan med tunnelbanan, jag, Fanny och Frida gick runt lite på stan först, såg DennisM!
Sen träffade jag och Frida först Dhrubo och hans gäng eller vad han kallar det.
Vi drog till Espresso house och sen kom David och Pontus också, haha blev lite konstigt när vi skulle träffa alla samtidigt men det gick bra till slut.
När Dhrubo och the gang drog så var vi med David och Pontus bara, vi gick till gallerian och när det var fem minuter kvar tills stängning så hittade jag ett par rosa trosor jag köpte.
Var mycket roligare att vara med David och Pontus än Dhrubo och the gang..!

På kvällen hyrde vi två skräckfilmer och sen hem och äta massa gott, först såg vi på Drag me to hell sen Messengers 2 (?), efter de såg jag och Frida lite på Final destination, sen sov vi!

Söndag:
Vaknade klockan 11 eller 12, åt frukost och sen gick vi tre ut på promenad i Hagsätra, soligt och skönt ute!
Klockan 14, tror jag, kom Dennis och hämtade oss sen åkte vi hemåt.
Vi stannade på Marieberg och åt sen åkte jag och Frida hem med Dennis mamma.
Fanny, Dennis och hans pappa åkte till Örebro tror jag.

Blev lite ledsen när jag såg Laxå faktiskt...
Nu sitter jag här och gör ingenting. Ska se på Weeds sen läsa lite. 

Peaaace. 

Kolla noga tills ni ser felet, Frida såg knappt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: