2011-01-07
 17:58:47

brukar glida runt


Hejhej, insåg precis en sak, baksmälla med Petter och September är faktiskt bra.
Haha igår på natten/morgonen blev jag rädd när jag kände något över hela ryggen nästan enda ner till byxkanten, när jag kollade var det mitt hår, faktiskt väldigt läskigt om ni frågar mig.

Har också kommit på att det lönar sig att svara på kommentarerna man får på bloggen, även fast det känns lite onödigt.

Nej men snart ska jag duscha, ikväll händer väl inget speciellt.
Imorgon ska väl jag och Frida till Motala(?), vet inte riktigt men vi får väl se!

Jaa så hejdÅ!

P.S. I love youuuu.


Frida
PUBLICERAT: 2011-01-07, 22:10:42 | URL: http://fridahvictoria.blogg.se/

Hej på dig! =)

Aha, vilken tur du har. Jag förstår mig inte på alla dessa koder..

Haha okej, ja för jag funderar på att göra piercing i naveln. Men jag är lite för mesig, har världens nålskräck därför jag undrar om det gör ont och sånt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: