2011-01-13
 18:00:52

Dag 03 - Mina syskon


Tjaaa, ska berätta om mina syskon idag!

Viljami någotmellannamn Karttunen;
Min lillebror, han är 10 år, fyller år på hösten någon gång.
Ganska bråkig liten skit, brundblond (?).
Han har bl.a bränt mig på armen med en plattång, väldigt skönt.
Kaaaan vara söt.

Karoliina Katja Karttunen, KKK, min storasyster.
19 år, blond, oftast snäll.
Bra bilförare, kan vara bra om man behöver skjuts någonstans och föräldrarna inte kan :).
Hon är just nu i Australien och har varit det ett par månader, kommer dock inte ihåg exakt hur länge, känns som ett år ju.
Hmm finns inte så mycket mer att skriva om henne eller min bror.

Sonja, Karrå, Sonja, Karrå, Sonja, Karrå, Sonja, Karrå, Sonja, Viljami.


Renehedvig
PUBLICERAT: 2011-10-17, 11:06:45 | URL: http://renehedvig.blogpaint.com

Great site, keep up the good work



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: