2011-01-16
 22:33:48

Dag 06 - Min(a) bästa vän(nner)


Nu är det som så att jag hittade inte bara en bästa vän utan jag har många underbara vänner.
Tänker bara skriva upp namnen sen inte så mycket mer för att för det första så orkar jag inte och för det andra så kommer det bara stå samma sak på alla nästan.

Mathilda Illikainen, barndomsvän.
Mikaela Önnelind, den roliga Henke.
Frida Enoksson, den blonda.
Per Nilsson, så random som det går att vara, häst.
Rebecca Bengtsson, galen.
Hanna Parkkonen, biff1.
Jacke, blomkrukan.
Adam, den givmilda.
Sammy, bråkstaken.


Mathilda och jag.



Mikaela och jag.



Frida och jag.



Per och jag.



Becca, har ingen bild på henne och mig som jag kan lägga ut?!



Hanna biff1!




Jacke, Adam och Sammy är undantag..har inga bilder på dem och mig :).


adam
PUBLICERAT: 2011-01-16, 23:53:40

vem är per? har ni knullat eller?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: