2011-01-11
 21:20:21

Dag 01 - Om mig


Jo men hej folket, jag heter då Sonja Jasmina Karttunen.
Jag är finsk medborgare men född i Uddevalla.
Jag är 15 år, född 29e december 1995 vid fyra på natten någon gång.
Hmm..
Jag är 1.69 eller något, brunett om ni inte redan har sett det ;)..har blåa ögon som alla andra i min familj. 
Brukar kallas Berra men även bära och viol ibland.
Kattungen är ju ett smeknamn jag inte gillar direkt, får pms på alla som kallar mig det (a)..oftast iallafall.

Folk brukar tycka att jag är dryg, även fast det inte är meningen att vara det(!).
Har ganska konstig humor, fast kan skratta åt nästan vad som helst.

Jag är inte speciellt tjejig av mig, sminkar mig inte.
På fritiden brukar jag sitta hemma vid datorn och spela, vara med kompisar och festa :).
Brukar även leka modell för Per när han vill fota, askul faktiskt!

Hatar att vara seriös på bilder som ni kanske har märkt, iallafall på cambilderna.
Älskar även min Henke <3.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer så detta får räcka!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: