2011-01-20
 21:53:02

Dag 10 - Min musiksmak


Min musiksmak var det ja..
Jag lyssnar på allt möjligt!

Lite fjortismusik, lite rock, eh aa lite emomusik, RnB också, sen jaa all sorts musik man kan tänka sig.
Allt från Slipknot, Disturbed och Sabaton till Jay Sean, David Guetta och Akon m.m.

Bra låtar/band från min spotifylista som jag brukar lyssna på.
De öppnas inte i nya flikar så om ni inte vill trycka bort min blogg så trycker ni inte på dem direkt utan högerklickar fram dem if u understand meeee.
:::::

Adept
Foo Fighters – The Pretender
Fritjof & Pikanen – Slussen 23:15
David Guetta – Who's That Chick ? (feat. Rihanna) [Edit Version]
Sabaton – Primo Victoria
Ke$ha – We R Who We R
Millencolin – Ray
Flipsyde – Someday
In Flames – Crawling Though Knives
3 Doors Down – Here Without You - Acoustic Version
Demarco – Standing Soldier
Dan Balan – Chica Bomb - Radio Edit
John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre
Petter – Baksmälla
Various Artists – Hooker - Artist: Nevermind Yesterday
Papa Roach – Last Resort - Album Version Explicit
P!nk – Raise Your Glass - Explicit Version
Cee-Lo Green – Fuck You
Neon Trees – Animal
Adrian Lux – Teenage Crime - Radio Edit
Ram Jam – Black Betty
Slipknot – Snuff
Jay Sean – 2012 (It Ain't The End)
Rihanna – Te Amo
Chiddy Bang – Opposite Of Adults
Markus Krunegård – Jag är en vampyr - Remixed by Detektivbyrån
Never Shout Never – first dance , Never Shout Never har väldigt många bra låtar.
Tribute Mega Stars – Kickstarts (Example Style)
Kid Cudi – Erase Me - Main
Shakira – Loca (Featuring Dizzee Rascal) - JS Mix (English Version)
Kristian Anttila – Smutser
HOFFMAESTRO – Young Dad , HOFFMAESTRO har också väldigt många bra låtar.
Akon – Angel
Nickelback – Burn It To The Ground , Nickelback !
Daniel Adams-Ray – Dum av dig
Johnossi – What's the Point
Millencolin – The Ballad
RUF – När jag blir stor - EP Remix
Takida – Never Alone Always Alone , Takida !
Alkaline Trio – I Found A Way
Jason Derulo – Ridin' Solo - Acoustic Version
Sam Tsui – Replay (originally performed by IYAZ)

SÅ, där fick ni ett par bra låtar som jag lyssnar på väldigt ofta :).





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: