2011-01-21
 23:36:19

Dag 11 - Mina föräldrar


Okey here we go.

Min mamma heter Susanna Pia Karttunen, hon är 142, ingen aning om när hon fyller år.
Hon är väl ganska snäll antar jag, men lite strängare än pappa oftast.
Har ingenting mer att skriva om henne förrutom att hon är lång, brunett och blåögd.

Pappa heter Martti Juhani Karttunen så ja, mamma och pappa är gifta.
De har bott i Sverige i 124 år.
Han är 158 år, brunett/svarthårig(?) och mer överbeskyddande än mamma men även väldigt "ja men klart du ska få göra det" eller hur man nu ska förklara det..
Min far gillar att köra bil och dunka musik på högsta volym, även köra fort.

Vill avsluta med att de är väldigt snälla mot mig, tycker om när de kommer upp med mat och annat grejs man kan äta till mig på rummet!
Blev lite väl kortfattat men orkar inte skriva mer om dem (a).

Sen en väldigt gammal bild hihi.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: