2011-01-23
 00:06:05

hihi jag hann


Tjaa, haha jag fick panik när det kom fram "inloggningen avstängd" eller vad det nu stod, men jag hann!
Sitter och lyssnar på musik och skriver på en novell(?!?!?), aja lika bra så att den är gjord, ligger lite efter i skolan så h3h3..

Förut var jag hemma hos Frida, Amanda var där ett tag också, vi badade badtunna, eller inte jag för jag får inte men de gjorde och jag satt på kanten med fötterna i vattnet bara, haha mobbad tjej.
Sen gick Amanda hem och jag och Frida satt vid datorn och lyssnade på musik, sen följde hon mig hem, haha det var väldigt händelserikt.

Jag är ganska trött just nu, Mathilda trodde att jag var full förut, det roade mig lite.

Aja hm har inget mer att skriva, godnatten folken! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: