2011-01-15
 12:06:52

liite kortfattat bara

Hehee godmorgon folk1, vaknade för en stund sen upp i en säng med Frida, Jacke och Sammy och Adam liggandes på soffan.
Är klarvaken redan nu och Adam sitter och spelar WoW så han är också vaken.
Vill även passa på att berätta att Jackobi har väldigt nice hus, bara så ni vet liksom?
Igår satt alla och nördade, följde med in till stan för att Adam skulle köpa cigg där någon gång under kvällen också.
Åkte bil med någon och vid tre eller fyra ungefär så dampade vi ända tills sju eller åtta.
Vid halv nio skulle jag tro somnade vi även fast vi skulle dygna..eller jag skulle iallafall, är besviken på mig själv.

Aja sov iallafall 4h sen ringde pappa och frågade när vi skulle hem så då vaknde jag^^.
Hihihiehheh gammal bild på mig och Firren :).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: