2011-01-10
 12:36:24

ofta?


Tjaa, hahah vet ni eller?
Det känns som en evighet sen jag såg solen skina för nästan varje dag på lovet har jag vaknat när det redan är mörkt ute, vid fyra eller fem.
Kändes som sommar när jag vaknade, men sen bara nej snö.

Vaknade vid elva(!) idag? :'o
Duktigt Sonja!

- Dra åt helvete!
- Ja, jag ska till skolan imorgon.

Ska väl bara dega hela dagen som vanligt, vill se två olika program som båda har säsongsstart klockan 20.00, hmm undra hur detta ska gå..

Aja skriver väl något senare får vi hoppas.
Hejdå eller något?

Sen lär ju inga nya bilder komma upp här, idag iallafall, för jag ser helt cp ut.


hanna
PUBLICERAT: 2011-01-10, 19:36:21 | URL: http://hannaparkkonen.blogg.se/

jag tyckte också det kändes som sommar när jag vaknade imorse :o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: