2011-01-20
 20:14:37

skövde mit meine schwester



Tjaaaa! Kom precis hem från Skövde, var där med min syster, vi åkte till piercingstället för att vi skulle kolla om piercingen var infekterad eller något men allt var bra, det tog 1 minut.
Efter det drog vi och letade efter lägenheten som kvinnan som hittade pappas körkort bor i, gick ju sådär, jag halkade i stenhård snö och skrapade upp handen(?).

Satt och skrev på SOuppsatsen i bilen också, sen kollade jag ett halvt avsnitt Weeds och tog ett par kort med Karrå, ja gud så mycket man kan hinna med..

Nu är jag hemma och är inte alls trött, ska skriva färdigt SOn för den ska vara inne imorgon, glhf Sonja. Lär skriva hela natten om jag ska bli färdig..........hatar skolan.

Vill även passa på att skriva att jag hatar det här helvetet och jag är så glad att jag slipper det när jag börjar gymnasiet långt härifrån, slipper alla idioter i Laxå kommun.

Aja det var allt för mig, hejdå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: