2011-07-22
 16:19:50

dör av värmen, yeeeah


Hejsan. 
Förut idag var det 40 grader?!!!!!!?!?!?? Fast då hade i och för sig solen legat på där ett bra tag.

Tog med mig en bok på typ 215 sidor, eller något, som jag tänkte att jag kunde ha att läsa under dessa 15 dagar, men gissa vad? 
Jag läste färdigt den första dagen på finsk mark, läste lite mer än halva på färjan hit.

Första natten sov vi i Hyvinkää, som det heter på finska, hos min farbror.
Igår åkte vi hit till mina kusiner.

Ska sova här en natt till sen tillbaka till Hyvinkää på 60 års fest.

Kommer inte ha internet på ett bra tag nu men ni får klara er hehe.

Ska nog gå ner och vara lite social, eller? Får se.

Har ni det bra i det regniga Sverige förresten? Antar att svaret är nej.

Har det sjukt bra i det här vädret iallfall.

Hejdå!






Duappe
PUBLICERAT: 2011-07-22, 16:39:25

Drar från sverige också, tyverr inte till finland tho, låter sjukt chill med 40 grader :O

Hoppas vädret är lika gott i danmark, och hoppas du får en fortsatt solig resa! :D


Evelina King
PUBLICERAT: 2011-07-22, 19:18:30 | URL: http://kungevve.se

Dagens blogg avgjord! Kolla om det blev du! :)



/Evelina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: