2011-07-06
 17:49:24

härlig helg med min bästa vän henke



Tjuu. 
Helgen har varit bra.
Vi har suttit vid kanalen, göta kanal, och chillat!
Inatt var det gråtkalas på balkongen..kommer sakna min Henke nu när hon inte bor här längre. 

Idag ska jag packa upp sen packa om.
Imorgon ska jag ut och fara igen, ska till Mariestad med Jennie till hennes mamma och sova där en natt.
På fredag åker vi till Göteborg och stannar där över helgen, ska bli nice! :DDd

Någon gång nästa vecka ska jag, Frida, Amanda och Becca åka till Töreboda och hälsa på Mikaela. 

Den 18e ska jag åka till Finland med familjen minus Karrå och stannar där tills augusti någon gång. 

Någon dag i augusti ska jag, Per och Mikaela, tror jag iallafall, åka till Göteborg och dra till Liseberg och grejer. 

Skolan börjar ju 22/8..aja det kan bli skönt att lära känna nya folk ändå. 

Lägger ut bilder från mobilen senare, tror jag.

Här får ni tre oseriösa bilder, 
skulle vilja duscha men det ska jag göra senare.

Tjaaaaaarå.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: