2011-07-12
 19:09:11

I see evil ppl


Tjeenare!

Igår åkte jag och Jennie med tåget från Göteborg vid sex och kom till Laxå vid åtta.
Haha hata tåg, var nära på att trilla på en kille när jag ställde mig upp..

När jag kom hem till mitt kära hem i Finnerödja åt jag lite, böt tröja och sen drog jag till Amanda.
Kvällen spenderades med Amanda, Frida, Jesper, Emanuel och Rasmus. 
Det var Amandas idé att vi skulle dygna och det var hon som gick och la sig först..

Vid kvart i fem drog jag och Emanuel ut på morgonpromenad i fina Finnerödja, ehe.
Jag somnade sist av alla iallafall, klockan nio eller något. 
Vaknade vid elva eller tolv, kommer inte riktigt ihåg.

Låg i soffan ungefär 80% av tiden jag var där, haha..

Pannkakor till frukost, klockan fyra ungefär gick jag hem. 
När jag kom hem åt jag och sen hjälpte jag till på gården, bar ved, usch vad jobbigt när man är trött dessutom.

Nu ska jag lägga mig här i soffan och se på TV, kanske somnar.

Godnatt!

Ke$ha – Dinosaur
Ke$ha – Dancing With Tears In My Eyes

MAAAAAAAAAAAJS.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: