2011-07-03
 23:09:52

västerås - the city of ugliness


Tjeenare!
Tänkte berätta för er om vad som hände i helgen lite kortfattat.

Fredag: 
Kom med tåget, böt om på en parkering bakom några bilar, tog på min mage och då kom en gubbe och trodde att vi var dumma i huvudet (finns bilder på det längre ner). 
Stekhett när vi gick hem till Fredrik, jobbigt att bära väskan också, gud..
Jag, Per och Fredrik drog hem till Fredriks pappa och badade i deras pool, nice. 
Per körde in med en leksaksbåt i håret på mig så den fastnade, kult ja. 
Chilla runt på Cityfestivalen på kvällen, Thomas Di Leva och The Ark.
Efter massa busskrångel hem till lägenheten och sova. 

Lördag:
Itti och Fredriks kusin Anderas kom och vi firade Fredrik lite, lite av hans släkt kom. 
Jag, Per och Itti gick in till stan lite före och åt på Subway, första och sista gången jag gjorde det, usch! 
När Fredrik och Andreas kom så åkte vi karusell hihi.
Kollade på September, hon suger live, och Petter och sen hem!

Söndag, idag: 
Vaknade för tidigt, blev väckt av Itti och Per (-.-). 
Gick till tågstationen så åkte vi hem, cuttade mig på en rakhyvel på tåget. 
När jag kom hem drog jag ut med Frida ett tag. 

Nu orkar jag inte lägga in bilder så ni får leva med bilderna Per la upp förut!
Tjaaaarå.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: