2011-06-28
 23:03:44

bra varmt dag



Heejsan!
Ska nu prova ifall det går bättre att skriva om jag inte går in på facebook innan. 

Idag drog jag först till något ställe och plockade jordgubbar med mamma och Viljami, sen köpte vi glass och lite sådant.
Laxå efter det, jag, Per och Becca cyklade till kommunal och skulle ju grilla men då hade vi glömt tändare och papper så vi åt äckliga råa korvar.
Efter att vi hade ätit det och lite chips så badade vi med kläderna på, väldigt varmt vatten faktiskt! 
Cykla tillbaka till Per helt blöt, det gick fort eftersom att det knappt är någon uppförsbacke.
Hemma hos Per åt vi daimtårta och sen kom mamma och hämtade mig. 

När jag kom hem böt jag bara om eftersom att mina kläder var helt blöta sen drog jag ut med Moa och träffade Frida ett tag, 45 min ungefär. 
Åt nyss en gorbys och nu sitter jag här och äter jordgubbar och bilar och dricker, Hustler som vanligt. 

Hela dagen har gått jättefort.
Ska göra ett nytt försök med att lägga in bilderna från mobilen nu snart sen.

En av de roligaste sakerna som hände idag var att Becca körde ner i diket med cykeln, HA-HA!

Pitbull Featuring Enrique Iglesias – Come N Go







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: