2011-06-27
 01:55:43

fin söndagskväll



Wtf..trodde det var lördag igår? 
Märks att det är lov iallafall!

Skulle skriva redan för två timmar sen när jag kom hem men då fastnade jag på facebook som vanligt..

På kvällen drog jag och Frida till Hova och var med Mikaela och Becca. 
Vi satt vid fotbollsplanen på två filtar och pratade och åt glass. 
Efter ett tag drog vi och åt pizza med Oskar också, Becca drog hem efter det och vi gick till en lekplats och chillade.
Vid elva blev vi hämtade och när jag kom hem snackade jag lite med pappa och nu har jag laddat ner massa låtar åt honom.

Fin kväll och fina vänner, kunde väl inte blivit bättre.

Sitter och chillar, gör inget speciellt. 
Ser på något program på femman om någon som har en äcklig sjukdom, usch och blä.

Orkar inte lägga in bilderna från idag så det får bli en bild på mig och Becca när vi var i Gullspång.

TJARÅ då.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: