2011-06-26
 18:18:10

hovahovahova


Heejsant :)!
Idag har solen skinit, äntligen sommar eller vad säger ni? 
Märkte att det skulle bli bra väder redan klockan sex när jag gick och la mig. 

Vaknade klockan tre, duschade, gick ut och satte mig i hammocken och åt glass i solen.
Satte mig och kollade på TV lite. 

Nu ska jag fixa mig sen klockan sju ungefär drar jag till Hova, eller det beror på när jag är färdig, lär fastna här ett tag. 
Om ni undrar vad jag ska göra där så ska jag vara med Mikaela och Becca :)).

Okej brb fixa mig så får ni bilder på en ofixad tjej. 
Tog kanske 15 bilder och bara två blev kvar.



louisebiszczak♦
PUBLICERAT: 2011-06-26, 22:45:50 | URL: http://biszczis.blogg.se/

hejsan! Asso jag skulle verkligen bli sjukt glad om du tryckte på den här länken!

de skulle hjälpa mig massor & speciellt bli väldigt glad!

kan göra dig en tjänst sen om de krävs :)

http://www.bloggriket.se/

ta bara bort inlägget om du stör dig på de menade inget illa :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: