2011-06-06
 00:04:01

ops?


Hejsan allihopaaaa. 
Dessa 6 dagar har varit awesome.
Inte lika kul när jag fick reda på att vår fina katt har dött men festade bort sorgen och failade totalt för det blev bara värre om ni ville veta..

Orkade inte blogga efter det där + att jag inte har haft mycket laddning på mobilen och när jag väl hade det ville jag ju ta kort på artisterna.

Vi har sett dem jag la upp bild på här på bloggen + the kooks, plain white t's, den svenska björnstammen, the ark, oskar linnros, daniel adams-ray, slagsmålsklubben, adam tensta, the sounds, sahara hotnights, henrik berggren, håkan hellström, crookers (dansade ett bra tag till dem där vid scenen, partieee) och bullet! 
Vet inte vilka vi såg när osv men det spelar inte så stor roll!

Är solbränd, heheeee jättefint, man ser att jag har haft linne på mig och sen i ansiktet på näsan och uppe vid pannan, högra armen och högra delen av nacken, nice? 
Tänker inte ladda upp några bilder just nu, glöm.

Åh kommer säkert sakna funktionärscampingen sen någon gång, så snälla folk osv, gal1!

Den svenska björnstammen – Allting kommer bli bra




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: