2011-06-27
 21:12:19

rebecca väckarN..


Aatja. 
Idag vaknade jag av att Becca ringde och frågade om hon kunde komma hit så gjorde hon det och jag var ju tvungen att låsa upp dörren också..
Gick och la mig direkt efter det, klockan var ju tolv eller något?! Somnade halv sex på morgonen idag. 
Jag vaknade till ett tag och höll på att vakna helt så säger hon såhär;
- Men jag sätter igång en lugn låt så du kan sova igen. 
Smart tjej det där, först ska hon väcka mig sen ska jag somna igen..? 
Hon väckte mig helt när hon tillslut la sig i sängen och dödade mig. 

Vi gjorde kladdkaka sen tog vi en filt, två energidrickor och cykeln och drog till Åbydammen och Mathilda kom efter ett tag också. 
Alla vi tre satt där och chilla och pratade sen tog vi farväl för nu kommer jag nog inte se någon av dem på ett tag..

När Becca och jag satt och kollade på TV förut så skulle jag ju såklart spilla dricka över hela mig, så typiskt.
Duschade dirr.

Nu sitter jag här och chillar, har tagit mig ungefär tre timmar att skriva det här för som vanligt fastnar jag på facebook, det är gal1. 

Mätte mitt hår förut btw, det är 76 cm.
Har bestämt mig för att klippa av 6 cm om inte mer sen klippa uppklippt också,
får se när detta händer men jaa.

HOFFMAESTRO – So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy]




Joseph
PUBLICERAT: 2012-03-24, 18:55:15 | URL: http://existenz.se/out.php?id=36419

Faan vad het du är. ;) blir ju faan kåt ;)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: