2011-06-14
 14:10:57

skolavslutning :i


Hejsan.
Skolavslutningen idag var sorglig, såklart.
Började gråta lite bara för att Josefin och Pär gjorde det och det smittade ju av sig haha..
Såg mongo ut på alla kort men det spelar ingen roll.

Nu kommer jag inte gå i samma klass som alla underbara jobbiga folk, buhuuu.

Fler bilder kommer när jag är inne på min sida på datorn, orkar inte logga in nu.
Tänkte stjäla bilder från Hannas facebook.

När vi kom hem från Laxå så sov jag lite och sen när jag vaknade åt jag och Becca tacos och sen fikade vi med mamma och Viljami.
Nu ska jag och Becca fixa oss och vid fem ska vi hem till Mikaela!

Igår var det ju avslutningsmiddag, ganska sorgligt det också tyvärr.
Lärarna var iallafall förjävla kul när de uppträdde.

Såhäääär såg jag ut igår tiep, lägger väl ut bilder från idag sen när jag och Becca har tagit lite kort.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: