2011-06-10
 18:12:51

ville bara säga att, it's fridaaay


Hejsaaaaant!
Förlåt för att jag inte bloggade igår men, vänta vad gjorde jag igår? Haha kommer inte ens ihåg :(..
Jo men hallå det åskade ju och jag satt och kollade på film med min bror som sen blev galet arg på mig, aj säger jag bara..

Idag var det sista skoldagen som vi gick enligt schemat, vissa tar ju studenten osv men inte vi nej.
Ikväll vid halv åtta eller något ska jag och Frida till Laxå, fest eller? Ja det är ju det.

Imorgon ska jag och Frida till Örebro och shoppa, hoppas att jag hittar något till skolavslutningen. Haha, smart jag som inte ens vet vad jag ska ha på mig än..
Men som man säger, pappa betalar.

Ääääj men ska dra och fixa mig och så nu så skriver jag väl innan jag åker troligen.
Pusspuss tiep asso.

Undrar ni vad jag håller på med? 
Jag sitter i spelstolen och lyssnar på musik, grym musik.
T.ex: 

The All-American Rejects – The Wind Blows - Skrillex Remix




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: