2011-03-27
 23:02:44

gal1 gal1


Chachaaaa.
Ska berätta lite för er om min lördagskväll.

Satt först hela förmiddagen och hade 0 att göra.
Klockan sex eller något drog jag ut med Kevin och Brevik och snackade med dem ett tag. 
Nio eller tio typ åkte jag först lite bil med Robin, Wille och Lucas.
Sen hamnade jag i Hova och där blev jag onykter. 

Vaknade idag lite bakis, helt torr i halsen, kunde knappt andas.
Drog till Laxå som en blixt, var med Fredrik, Itti och Ellen först, sen drog Ellen drog hem och vi till Per.

Hoho orkar inte lägga in några bilder från mobilen just nu.
Får bli en annan gång helt enkelt. 

TJAAAAAAAARÅ.

Put put lilla flicka.
Hittade en putig bild på mig som är tagen på Fannys dator, hehaheihi. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: