2011-03-30
 21:42:19

klasströjor wihoou


Aaaatja.
Dagen började väl bra, skola, vi fick våra klasströjor. 
På min tröja är det ett tryck i fram, som på allas, det är en igelkott(?) som försöker ha sex med en stålborste(?) sen står det hårt och meningslöst 2002-2011.
I bak står det 1337, visste inte riktigt vad jag skulle ha där så fick bli så, och det passar ju in på mig också ;). 
På mjukisbyxorna står det Sjöräka där i bak lite smått på rumpan, de är dock ganska stora för att jag fick fel storlek, M var väldigt stort på mig, buhu.. 

Efter skolan var det tjejgrupp, vi åt våfflor och körde ett par tillitsövningar.

Sen när jag kom hem drog helvetet igång.
Skulle sätta mig vid datorn, då hade vi fått nytt internet, fortfarande mobilt men det är snabbare. 
Det fungerade ju såklart inte så nu sitter jag med det otroligt, äckligt, sega internetet. 

Senare kommer mamma in och tar datorn för att hon ska skanna eller något. 
Hon drog ut internet, laddaren och USBn, åh -.--'. 
Det tog 2h för oss att göra det hon ville. 

Nu är det bra iallafall. Eller lite. 
Kommer bilder från mobilen, lär ta ett par år att lägga ut dem men de kommer!

Igår:



Aaaaaand todaaaaaay:




B-korridoren luktar röda mattan så skrev dit det som står under "guld korridoren"
dock inte min idé. 



Orkar inte mer nu, har tagit mig över en timma att lägga upp bara detta så byyebye tiep.


karrå
PUBLICERAT: 2011-03-31, 00:53:27

DET TRYCKET NI HAR PÅ KLASSTRÖJA HADE JU VI MED!!!!! fast vi hade vit tröja med typ rosa tryck! haha.


Anonym
PUBLICERAT: 2011-03-31, 18:41:35

haha... söt som socker är jag!

eller.. kanske inte..?


Patriktindra
PUBLICERAT: 2011-08-16, 09:42:06 | URL: http://patriktindra.blogimagine.com

I really enjoyed my visit. A great site



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: