2011-05-06
 23:22:14

-


Hejsan alla barn!
Tänkte skriva lite medans jag väntar på att 127 hours ska bli färdig, håller på att ladda ner om ni inte förstod det. 
Har egentligen inget att skriva om men har inget att göra. Har lust att skriva något jätteoseriöst som jag brukar i varje jävla inlägg men nu ska jag vara seriös..

När man är sjuk så blir man inte hungrig, det är skönt för det är jobbigt att äta och jag orkar inte göra något.

Igår natt spelade jag ett spel där man ska vara en lama som springer och hoppar över buskar och gropar och ju fortare den springer desto mer färg blir det, det börjar med att allt är svartvitt och den springer jättesegt.

Gud vad segt filmen laddar! Dock inte så konstigt med tanke på att vi har mobilt internet..

Idag har jag sovit, kollat TV och spelat lite WoW med Per, det var länge sen.

Lite saker jag vill ha:
Sommar!
Egen lägenhet i Örebro eller Göteborg. I Stockholm skulle ju inte vara fel heller. 
Ett headset.
En helkroppsspegel.
En onepiece.

Hallå juni kommer bli awesome!
31a maj - 4/5e juni åker jag och Per troligen till Hässleholm där Siestafestivalen är.
14e är det ju skolavslutning och innan det är det roligt i skolan.
17e är det Sista natten med gänget, Skara Sommarland! 
Kommer hem någon gång på natten den 18e blir det ju eftersom att det är efter 00.00.
Kommer vara ganska död på morgonen för klockan 5 ungefär åker jag och Frida iväg till Dreamhack!
18e - 21a Dreamhack.
24e midsommar och vem gillar inte midsommar?

I juli ska jag nog iväg till Finland. 
Ska väl hinna med Liseberg eller Gröna Lund i sommar också!

Imorgon ska jag och Frida troligen hitta på något men vi vet inte riktigt vad.
Får se vad som händer för jag är ju inte frisk så vill helst inte hoppa runt på stan eller så.

25 min kvar tills filmen är färdig. 
Orkar inte skriva mer just nu, får se om jag skiver mer efter filmen eller så. 

Jag på färjan påväg till Finland för några år sen.
Två år sen kanske? Ingen aning faktiskt. 








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: