2011-05-08
 15:50:00

cpblogg!


Mina inlägg vill inte komma fram? Hatar när det är så!

Aja igår iallafall så drog jag och Frida först till Laxå och satt på BK ett tag.
Efter ett bra tag kom Rasmus, Henke och Henke och hämtade upp oss så drog vi först till Askersund och sen vidare till Mariedamm där de bor.
Vi satt och chilla hos en av Henkisarna först, sen drog vi hem till Rasmus, som har en häst, eller tre stycken. 
När hästen började gnägga så lät den som Per, höll på att dö då..

Efter att vi hade varit hos Rasmus ett tag så skjutsade de oss till Askersund där vi blev avsläppta. 
Frida och jag gick runt och letade efter toa, det gick inte så bra för den var bara öppen till tio.
Sen satt vi bara och väntade och till slut kom Alex så då åkte vi hem. 

Idag vaknade jag av att Viljami kastade vatten på mig.
Låg ute i solen ett tag, liite varmt med svart tröja och grejer.
Nu ska jag ner och äta sen ut med min Moa.

Och nu går det inte ens att ladda upp en bild? Åh.

Hej brun mage och vit krage!
Haha nej men halsen och det där är vitt sen magen brun, sjukt störande.



Det här inlägget kommer säkert inte heller komma upp på bloggen förrän om någon timma eller så men jag skrev det 15.46 iallafall....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: