2011-05-20
 16:27:45

fetttto


Heejsan!
Skön dag i skolan, när vi slutade vid två gick jag, Itti, Hanna och Rasmus till ICA.
Itti köpte en chipspåse som vi delade på och jag fick sen, tack Itti! ;D
Hem, äta pizza, nu sitter jag och dricker Hustler och äter chips. 
Händer inget speciellt idag vad jag vet, chilla gal1?

Ellen skickade massa gamla bilder på henne och mig förut, haha fyf*n vad små vi var! xD
Tänker ladda upp ett par i nästa inlägg så får ni se ;). 

Man ser bättre ut på cambilder, har ni tänkt på det?  
Ni som har sett mig idag och alla andra dagar ser att jag inte ser bra ut irl ju. Synd vaaaaa......
Haha fast nu syftade jag inte på den här bilden för den var ju inte speciellt söt. 



rasmus
PUBLICERAT: 2011-05-21, 23:07:15

va du ljuger ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: