2011-05-29
 15:44:05

HEY, bECCALICIOUS in tha house!

kLADDKAKAN är här!
Sonja håller på och packar och snart ska vi ut en sväng i Finnerödja, min gamla hemstad.
Jag ska sova här så blir partie hela natten..
Eller inte!
Men aja, visst älskar ni Sonjas blogg?
DET GÖR JAG :D

Blir lite gamla bilder från sommaren 2010 som jag bjuder på ;))





Lite bilder från när vi var helt ensamma hos Sonja i en vecka,
vi grillade och gjorde lite allt möjligt :b


Jag på sommarlovet, haha så såg jag tydligen ut.. Inte speciellt likt som tur är ;D

Jag och Caroline! Hon jag och Sonja hade några underbara dagar i
Stockholm tillsammans.

Partieee

Göteborg! Hade sjukt roligt med Frida, Amanda, Jessica,
Sonja, Mikaela, Linn, Olsson, Josefine & Eric ;D

TACK FÖR MIG!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: