2011-05-11
 00:12:23

känner fortfarande bedövningen i tungan...


Kom på att jag glömde att skriva att jag borrade en tand idag.
Det isade somfan när de gjorde det så jag fick bedövning.
Den hjälpte inte så de tog en till fast starkare men det hjälpte ändå inte?!?!

Men iallafall, det jag ville skriva var att efter det så hade jag ingen känsel på vänster sida och vänster sida av tungan så kunde knappt prata..
Var så jävla kul när jag skulle göra det så började gråta för att jag skrattade så mycket, händer ganska ofta dock. 

Haha lät som en bebis tydligen.

Fick dessutom hicka efter ett tag och det gjorde ju ingenting bättre. Fyfan.

Ska sova nu, fastnade här ett tag, datorn är jobbig när man ska sova eller göra läxor....




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: