2011-05-10
 23:10:01

@ Åbydammen


HelluUu!
Härligt varm dag idag, fast blev lite för varmt eftersom att jag hade lackleggins, usch vad jobbigt det var att sitta ute i solen med det, ville bara dra av mig dem..

Efter skolan drog jag hem till Per, vi bokade tågbiljetter till Hässleholm. 
Det blev fel när vi bokade sen kunde man inte avboka och få pengarna tillbaka.
Pers pappa ringde dit så fick vi pengarna tillbaka och resan på rätt dag, awesome!

Drog hem vid sju eller något och då drog jag ut med Mathilda, vi cyklade till Åbydammen där Mikaela och Oskar var redan. 
Satt och snacka ett tag på bryggan sen cyklade jag och Mathilda iväg till skolgården och gjorde massa saker vi gjorde på rasterna när vi gick på Finnerödja skola. 

Cyklade hem på min blåa cykel vid halv tio tror jag.
Hem och dricka te och snacka med mamma lite och nu sitter jag här i min stol och skriver.

Ska lägga ut lite bilder från idag när jag ändå har mobilen inkopplad i datorn!



Haha ser fet ut eftersom att legginsen trycker ihop allt fett..



Kanske lite tjatigt med skobilderna där i slutet men vi hade inget att göra, haha. 
Min mobil dog nästan så kunde inte ta mer kort efter bilden på skolan..

Aja godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: