2011-11-21
 19:02:55

åt helvete med allt


Nu är pmsSonja här igen.
Henne välkomnar vi med armarna utsträckta, eller?

Vill att min bror ska försvinna och aldrig mer komma tillbaka, seriöst.
Han bidrar ju inte med någon glädje alls, inte ens en millimeter.
Sätt in honom på något hem eller något. Det skriver jag inte bara för att jag är jävligt förbannad och ledsen nu utan för att jag verkligen hoppas att något händer.

Skulle ju egentligen inte sätta mig vid datorn idag, mår inte bra som jag skrev förut, men då kommer största idioten, min bror alltså, och bara förstör allt som vanligt. Den lilla fittungen rev sönder min tröja som jag fick av pappa en gång i tiden, fyfan..

Nu när jag ändå sitter vid den här äckliga datorn så kan jag ju berätta lite om helgen.

I fredags slutade jag 13.30 ungefär, åkte till resecentrum och satt och väntade ett tag med Lisette tills hon lämnade mig och jag blev ensam. 15.20 gick bussen till Askersund sen blev det massa krångel som jag inte orkar skriva om men jag kom iallafall tillslut fram till Nykyrka runt fem.
Hem till Adam, vi åt väl och fixade med datorerna först. Efter ett tag gick vi ut en sväng, slutade med att vi var ute i nästan 3h och väntade på David. Träffade Jackobii och några ett tag. Adam var så jävla arg hela tiden, han bara välte bänken jag satt på..
Senare åkte vi bil inne i Motala, kom hem till Adam på natten någon gång. Adam gick och la sig direkt och jag och Jonthe satt uppe tills typ, halv åtta kanske, och bara nördade. Hittade massa jättebra låtar på Spotify som vi satt och lyssnade på, Dahler Mehndis alla låtar t.ex.

Lördag, då kom lite av Adams släkt på besök för att hans mamma fyllde år.
Vi satt och nördade ett tag sen åkte vi med David igen. När vi kom tillbaka till Nykyrka träffade vi Jacke ett tag.
Den natten var vi vakna till typ halv sju eller något, vi såg på Mirrors. Alla sov i Adams säng, lite trångt, ja tack..

Igår hämtade Karrå och Jonas mig hos Adam, när jag kom hem var jag ensam hemma och så jävla slut, ville typ dö.
Mikaela kom hit och hälsade på, min fina Henke :f.
Mina föräldrar och äckelungen kom hem lite senare med nudlar och massa annat gött.

Var inte i skolan idag, håller på att svimma så fort jag ställer mig upp + jag har ont i hela kroppen.
Kanske borde bry mig om skolan lite mer men kan inte bry mig mindre just nu..inte bra, jag vet.
Ska inte till skolan imorgon heller, mamma kommer få släpa mig till Örebro om jag måste till skolan för jag tänker fan inte dra dit.

Bild på när Adam hade vält bänken jag satt på + bordet där.
Sen en länk till en awesome låt vi dunkade mycket.
Natten lördag - söndag kastade han även in mig i en buske sen på en gräsmatta.
Fan vad arg kille den där Adam, honom ska ni passa er för.

Daler Mehndi – Dig Dig Daisy



Lite långt inlägg men jag hoppas att någon läste iallafall, hejdå alla fina och ni andra som är fula!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: