2011-11-05
 21:17:12

blöö


Hejhej.
Blogga var det ja..orkar man? Njaa..

Har varit med Frida, vi drog till Örebro och festade, vilken dag det var vet jag inte..har ingen koll på något längre.
Åkte hem till Per på natten och sov där.
Dagen efter det åkte jag och Per till Örebro för att hämta Daniel sen nästa tåg tillbaka till Laxå.
Vi såg på film, spelade LoL och lite sådant.
Sov där en natt till, dagen efter åkte jag och Frida till Hallsberg.

Fest där någonstans i Hallsberg hos någon, kände inte en enda jävel, förutom Frida då..
Någon jävel kastade min mugg, nästan helt full med dricka, på mig helt utan anledning typ.
Mitt hår blev helt kladdigt, halva ansiktet, fick i ögat, det vita linnet jag hade på mig blev helt blött och mina jeans helt fläckiga..KUL.
Kan lägga ut bild på det sen.
Började gråta sen och då kramade han om mig och sa förlåt, eh haha.

Blev utkastade från festen på natten, gick med några randoms in till Haschberg C.
Fanny hämtade oss på natten, till Brändåsen en sväng sen till Kumla och efter det till Laxå och sen slutligen till Finnerödja.

Hade tydligen svarat när Per ringde idag.. Han sa förut att jag hade sagt att jag ska bada sen lagt på, wtf???+
Aja skype och LoL nu, godiset är snart slut.. Tack och hej.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: