2011-11-18
 00:20:14

duscharåå bloggaråå packaråå


Det är mycket jag måste göra hela tiden..

Har iallafall gjort det som står i rubriken och lite mer, så jävla duktig känner jag mig.

Bokade biljett, ska åka 15.20 från resecentrum till Askersund busstation och sen byta till någon buss där som går till Nykyrka. Får se hur det går, lär bli tråkigt att vänta i Örebro från 13.45 - 15.20 men det ska väl gå, måste ju hitta rätt buss där också.

Efter det duschade jag, jobbigt när man hör att det ringer när man står i duschen så orkar man inte stänga av och svara..
Gick ner och åt lite, sen upp och packa lite.
Jag städade rummet, som jag inte ens är i förutom när jag plattar håret, samtidigt som jag packade.
Så nu är det väldigt fint i rummet Och jag har en väska fullpackad med kläder.
Hann även välja ut kläder tills imorgon.

Nu sitter jag här och bloggar och är samtidigt lite social mot Robin.
Tagga lan i Nykyrka imorgon, var där senast typ i januari och då var det snö ju..
Ska bli kul att träffa Adam och så igen :)!

Tydligen så fyller Adams mamma år på lördag eller något så deras släkt ska komma, så kommer vi där jätteskabb efter att ha lanat och bara "tjaaaa", haha usch :(..
Det är det enda jag hatar med lan, att man är så lök, haha blää.

Såå det enda jag inte har gjort är att plugga, men det gör jag ju aldrig ändå så det puttar vi undan från tanken.

Ska väl sova så jag kommer upp sen idag, lär blogga senare på kvällen när jag är framme.
Länkar en go låt när jag ändå är igång med att skriva såhär mycket.
Godnatt kära barn och annat folk! :D

Laleh – Bjurö klubb





Mikkiz
PUBLICERAT: 2011-11-20, 18:21:48 | URL: http://nattstad.se/supersvensk

Haha så ur gullig bild! :*

Shit va söt du är !!! :ooooooo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: