2011-11-17
 22:37:20

glad tjej


Ja, ni läste rätt. Jag är glad, seriöst.

Idag i skolan hade vi ju tyskaprov, det gick oväntat bra!
Halv tolv hade vi stresstema, vi pratade och lyssnade massa, somnade typ när hon pratade där framme..
Slutade lite innan två, så jävla skönt.

McDonald's med Felicia efter skolan sen tog vi buss till resecentrum och tåg därifrån 15.10.
Var hemma vid halv fem.

Har suttit vid datorn och pratar skype med Robin och Hanna Å.
Sen när de dissade mig så ringde jag upp Daniel så spelade vi lite LoL.
Tog en match med Olle också, tuttoral. 

Daniel är min soulmate så ni vet :3!

Per har fått hjärnskakning, Daniel som har varit i farten...hahaha Danieeeel.. Nej men det är synd om Per så en tyst minut för honom. Nu.

Ska duscha, snacka lite med mamma sen sova.

Klippt mig tieeeeeep!






Anonym
PUBLICERAT: 2011-11-17, 23:00:37

daniel vill bara döda mig <//3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: