2011-11-28
 22:44:00

lite kortfattat sådär, eller?


Tja!
Hmm hur ska vi göra detta till ett inte alltför långt inlägg?

Börjar med fredag;
Slutade halv två någon gång, var med lite på psykologin som resten av klassen måste ha, satt och skrev på min novell. Åkte från skolan lite innan tre sen tog jag bussen till Motala 15.20, var framme lite efter 17.00.
Mötte upp Tobbe och två andra snubbar. Åkte runt och skjutsade på Fredric(/k?) och Stoffe, körde en sväng till Linköping och tillbaka till Motala. Efter att vi hade lämnat av dem i Motala skulle vi åka vidare till Jönköping men då när vi har kommit knappt halvvägs så dör bilen mitt på E4an..Stod kvar där, bilen var helt död och startade inte, vi blev hämtade av "raggarn" och några tjejer, lämnade bilen på en mack där.
Åkte hem till Tobbe sen drog vi ut och åkte lite med Stoffe och Tim.
Sov hos Tobbe den natten.

På lördagen vaknade vi vid tolv eller något, bärgade bort bilen till Motala vid två sen blablabla.
Senare fixade vi skjuts och drog iväg till Jönköping och in på Dreamhack.
Vi med dagspass fick exakt likadana som de som var där med dator alla dagar, niice folket!!1

Blev hemskjutsad efter en sväng i Motala, kom hem runt fyra och då gick jag och la mig nästan direkt.
Sov tills halv sju på kvällen på söndagen, fyfan....

Idag var det skola, utvecklingssamtal, annars inget speciellt.
Sitter här och panikar lite, borde packa osv men orkar fan ingenting, vet inte ens vad jag ska packa ner.
Imorgon åker jag till skolan som vanligt, efter skolan åker jag hem till Per helt själv och sitter där och väntar på honom antar jag.
18.08 åker vi från Laxå till Hallsberg, ska till Felicia och fixa oss lite sen drar vi iväg till grisfesten i Örebro som vår skola ordnar!
Ska sova i Hallsberg sen, antar att jag inte kommer skriva förrän onsdag eftersom att jag inte har gratis surf på mobilen längre heller.

Vet inte vad jag ska vara utklädd till imorgon, så om ni vet något så får ni gärna ringa 0707838047 och berätta!!1

Blev kanske inte så kort inlägg ändå men skitsamma.
Det gick förjävla snabbt att skriva det iallafall.

Ska fan sova nu så jag orkar med imorgon osv.
En dålig nyhet; har inga bilder ni kan få se just nu så får bli en gammal.. Naw.
Godnatt! :D

Rihanna – You Da One
Rihanna – Where Have You Been










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: