2011-11-15
 19:13:30

segt


Men tjenare.
I söndags var jag i Kumla hos Hanna, vi var så jävla duktiga.
Först fixade vi så att hennes headset fungerade, sen gick vi en promenad runt typ hela Kumla så jag fick en guidad tur.
Vi drack kaffe, och te, så ni kan inte kalla oss kaffekärringar, haha ;)!
Sen julmust, och cola, vi bara drack, gal1.
Åkte hem typ jättesent, tolv eller något, fan vad trött jag var..
Kom hem lite efter ett, gick jättefort att åka hem som tur var.

Igår var det skola, inget speciellt där.

Idag vakande jag vid två, kul!!1
Skulle ju faktikst till skolan men det blev ju ingenting dårå.
Nu sitter jag här och snackar skype med Robin, ska väl snart duscha.

Gammal bild, saknar min orginalhårfärg faktiskt..

Mjaaao tjarå.





emma
PUBLICERAT: 2011-11-15, 21:14:50 | URL: http://bjoorkroth.blogg.se/

så lite. allt bra? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: