2011-11-02
 00:35:42

trevlans!


Hejhejhej.
Vet att jag är dålig på att blogga, är väldigt dålig på att kolla andras bloggar också..

Igår, 1a november, var jag, Per, Hanna Å, Filip och Henke på bio.
Vi såg Paranormal Activity 3, den var braa och jävligt läskig, skrek som fan lite här och där. 

Tåg till Hallsberg efter det sen hämtade pappa mig och Per där och sen hemåt. 
När jag kom hem gick jag ut med Frida nästan direkt. 
Vi satt och pratade i busskuren ett bra tag och när vi skulle gå hem blev vi båda jätterädda helt plötsligt så vi ringde var sin folk och tvingade dem att prata med oss. 

Nu sitter jag här i min ensamhet och ska väl spela lite.

Senare idag när jag vaknar ska jag vara med Fridaa :)!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: