2011-10-26
 16:40:34

feeeett ovärd dag



Fan vad sur jag är. 
Åkte ju ~07.30 härifrån Finnerödja med bussen, tåg och buss och sen var jag framme i skolan någon gång lite efter nio.

Satte mig på cafét med Per och försökte koppla upp mig till skolans internet men det gick inte så gick jag till datapeder och fick veta att man måste gå in på skolans hemsida och ladda ner någon fil och då kan man koppla upp sig..

Klockan 10.15 skulle jag iallfall börja med matte och då gick vi dit sen ropar någon i klassen att den lektionen är inställd, fan vad förbannad jag blev då.

Ingen idrott eftersom att idrottsläraren, goggo som hon kallas, var hos läkaren eller något. 
På engelskan, som vi har sist på dagen, skulle vi ändå bara sitta och läsa en bok så vi ställde oss runt omkring Zandra jättemånga från klassen så hon vågade väl inget annat än att släppa oss!


Fick sluta dårå, kul att komma till skolan och veta att man inte har några lektioner, SKITKUL VERKLIGEN.


Visste att jag inte hade skjuts från Laxå till Finnerödja så stannade i skolan och försökte skriva lite på tyskan men det gick ju åt helvete. Åkte med tåget 13.12 och fick vänta ett tag i Laxå ett tag sen hade jag skjuts ändå, *öhewreatyhrhjwregr*..


SÄMST DAG.
Skulle stannat hemma som jag tänkte att jag skulle göra imorse. Faaaan vad jag hatar livet när det är såhär x'(..
+ att massa tåg är inställda och försenade hela tiden.


Mupp på tåget..







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: