2011-10-09
 00:27:54

förlåt då


Hejhej!

I fredags drog jag ut med Vincent, Kevin, Simon och Brevik.
Efter någon timma gick vi ner till Kevin och satte oss ute sen gick Simon och Vincent hem så jag, Kevin och Brevik gick in till Kevin och satte oss istället.
Finns inte så mycket mer ni behöver veta men jag kom iallafall hem efter fyra och då tog jag med mig posten in sen gick jag och la mig dirr.

Vaknade igår, lördag, vid två eller något.
Gick ner och åt bullar och sådant gött till frukost. Jag, mamma och Viljami såg på Åsa-nisse Wälkom to Knohult och åt chips och dipp. Efter filmen skjutsade mamma mig till Laxå till Per, laan.
Lite innan pappa kom och hämtade mig gick jag och Per ut och kollade på meteorskuren.

Nu sitter jag här och camar med Hugo och äter.

Kul inlägg som vanligt? Naaaaawt.

Sommartider hejhej!
På tal om sommar så är det -0.8 grader ute, skönt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: