2011-10-01
 19:58:04

gal1


Hejhejhejhej!

Igår hade jag det trevligt.
Åkte hem med pappa och Karrå från Örebro och sen åkte jag med Karrå upp till Laxå efter ett tag till Becca.
Vi fixade oss och sen var vi var färdiga så vi åkte iväg till Hasselfors till Sara. 
Det var massa folk där och ja det var väl trevligt!

Fick träffa min Hanna Parkkonen som jag inte hade träffat på fyra månader.
Jag älskar diig!

I bilen hem hade jag så jävla kul för Becca och Pelle höll på och tjata om korv hela jävla tiden.
När vi kom hem till Becca åt vi popcorn som hon välte ut i tvättstugan..klantjävel.

Sov hos Becca sen när vi vaknade KLOCKAN TIO idag så åt vi en gång sen cyklade vi till Grindstugan och åt pommes tallrik som tog slut på mindre än en minut typ..
När vi kom hem åt vi en gång till sen segade vi lite vid TVn. 

Per ringde mitt i allt och sa att jag skulle komma till honom och att vi skulle fota.
Vi tvättade mitt hår och sminkade mig sen drog vi till Borasjön och tog lite kort sen hem till honom och därifrån tog jag cykeln till Becca igen.
Hos Becca åt vi sen kom pappa mitt i allt och hämtade oss så drog vi till Finnerödja. 

Nu har vi fixat oss lite och ska dra till Vincent.
Skriver sen när jag kommer hem eller imorgon, pusshej!

Flo Rida – Good Feeling




hannaparkkonen
PUBLICERAT: 2011-10-01, 20:57:10 | URL: http://hannaparkkonen.blogg.se/photography/

jag älskar dig med!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: