2011-10-07
 17:13:02

it's friday


Hejsant!
Igår efter skolan åkte jag, Hanna och Hanna till McDonald's in the stan sen drog Hanna Å hem och jag och Hanna M till optikern.
Efter optikerbesöket promenerade vi hem till Hanna sen kom Molly och Rebecka och sist kom Per.
Vi åt chips och aa kollade på film och sådär, trevligt.

Första sovmorgonen för mig, fick sova tills halv nio idag, var färdigfixad vid nio så vi satt och pratade i en halvtimma.
Hanna visade vägen till busshållsplatsen, hon mådde inte så bra så hon stannade hemma. Började tio, kom precis lagom till skolan.

Fick låna Hannas snygga och sköna NYPD-tröja till skolan, hon får den på måndag igen.

Slutade 13.45,  var hemma ~15.20, så jävla soft fredag!!1

När jag kom hem åt jag och sen gick jag ut med hunden. Ett tag slutade internet fungera (google chrome) så jag började kolla på fotbollen på 4an. Fick värsta panik efter ett tag när det inte hade fungerat på någon timma så jag började panikssmsa massa folk (tre stycken men ändå) från hemtelefon men ingen svarade.. Hade så jävla tråkigt där ett tag men sen gjorde Arthur så att jag kom på att jag har ju Mozilla också och det fungerade, blev så jävla glad! När jag väl kom in på facebook och blogg.se så svarade två av dem jag smsade, perfekt, eller..?

Nu ska jag duscha sen ut med ett par vänner.

Vi höööres, puss.

Nicki Minaj – Girls Fall Like Dominoes





bert
PUBLICERAT: 2011-10-08, 15:51:44 | URL: http://hannamelinson.blogg.se/

tröjan är helig var rädd om den!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: