2011-10-05
 21:26:46

jag ♥ tåg


Berätta om min dåliga dag skulle jag ju göra..

Åkte hemifrån ~07.30, framme i laxå ~08.00, tåget skulle gå 08.08 men det var försenat tills 08.20.
Lite innan Hallsberg stannar tåget pga att ledningen (?) på spåret bredvid hade gått sönder. Där stod vi stilla i TVÅ TIMMAR!.. Eller ja, nästan iallafall.

En fågel hade grillats när den skulle sätta sig på den där ledningen så den bara hängde där hel svart och sönderbränd, haha så fult. Har bilder på det på mobilen men har inte gratis internet nu och hittar inte min USBsladd så kan inte lägga ut dem tyvärr. 

Iallafall när vi väl kom iväg så var vi i Örebro 09.56.. Vi, Per och jag alltså, tog buss 10.18 och kom till skolan 10.30.
Det betyder att det tog TRE TIMMAR för mig att komma till skolan, det är fan sjukt..? 

Hann med ett tåg till Laxå vid tre så jag hann med sena bussen hem också, typ det enda sköna med denna dagen. 

När jag kom hem satte jag mig vid datorn sen gick jag ju ut och träffade Mikaela och Mathilda ett tag.

Nu sitter jag här och är väldigt stressad för att jag måste plugga till samhällsprov som vi har imorgon, har inte läst något, alltsååå då menar jag att jag verkligen inte har läst något, förstår ingenting och det lär jag inte göra tills imorgon heller.

Svälter ju ihjäl här så ska ner och göra nudlar sen plugga på samhällsskiten, tyskan och franskan.
Jääävlar vad tiden rinner iväg fort när man sitter vid datorn, FML.

Lär inte skriva något mer idag, imorgon ska jag sova i Örebro hos Hanna men på fredag är jag tillbaka!!1
HA DET SÅ BRAA HEJDÅ! 








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: