2011-09-06
 20:36:44

har inte tid att sova


Hejsan!
Idag tog jag tid från och med att jag gick på bussen här i Finnerödja tills jag gick in i skolan i Örebro.
Det tog 2h 6min eftersom att tåget gick sönder..

Skola och sen bussen in till stan så gick vi, per och jag, av ungefär vid södra och gick igenom stan till centrala, duktigt. 

Det tog 2h 8min hem eftersom att mamma var sen. 

Satt mig vid datorn även fast jag skulle duscha, det var ett misstag för då fastnade jag ju här i någon timma..
Snackade med Mikalea ett tag sen ringde jag Becca också.
Kunde iallafall slita mig härifrån sen och efter duschen gick jag ner och åt kvällsmat med familjen - karrå + två gäster. 
Nu sitter jag här och ser på Idol!

Igår satt jag ju inte vid datorn alls och la mig vid halv åtta/åtta någon gång.
När jag kollade facebook idag så hade jag 20 händelser -.-.. 
NU VET NI VAD SOM HÄNDER OM JAG INTE/VARFÖR JAG SITTER VID FACEBOOK 24/7!!1

Btw, Elektropop SUGER.

Här får ni en låt som är bra iallafall.

Dead by April – Calling

Här kommer en bomb.








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: