2011-09-03
 00:34:58

it's friday, så är det redan lördag..


Helluu!

Så jävla surt, jag slutar egentligen 13.45 på fredagar, men det tog lite längre tid, en buss går från skolan 13.45 och ett tåg ungefär 14.10 från centrala så då skulle jag hunnit med tidiga bussen hem men istället så fick jag ta bussen från skolan 14.02 och tåget 15.10.. Sitta och vänta på tåget i någon timma helt själv är kult, det vill jag göra varje dag.
Kom hem, såg färdigt på Swing note, <- BRA FILM, grät 3 gånger eller något, haha fast sen är ju jag fortfarande helt pmsig så inte så konstigt. 
Åt nudlar osv, standard ni vet.

Igår kunde jag inte blogga något för min smarta mamma tappade bort vårat mobila internet..
Satte mig vid datorn och hoppades på att vårat andra mobila skulle fungera men det gjorde det ju inte såklart. 
Passade på att ta massa kort på mig själv med camen sen ringde Mikaela och sa att jag skulle med henne och Oskar till en kompis så då drog jag iväg med dem. 

Vi gick ut och följde Oskar till ICAAAA efter ett tag för han skulle hem, sen upp till Finnerödja skola och träffa Jennie och Fanny m.fl. 

Tillbaka till där vi var sen gick vi ut och träffade Becca och Frida lite också.
Hem och duscha efter det och nu sitter jag här!

Skönt att ha fått flumma med Henke lite :3.

Imorgon ska jag till Laxå till Elin vad jag vet :). 
Eller nej förfan det blir ju idag och inte imorgon, fail..

Ska nog kolla Existenz sen lägga mig och läsa.

Det är så skönt att man ser bättre ut i camen när man ser helt skabb ut irl.
Och ja, jag vände hela datorn och tog kort på första bilden..
Godnatt folk1! ;)

David Guetta – Toy Story





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: