2011-09-27
 19:27:51

oj..


Hejhej!
Igår kom jag hem vid sex eller något, då åt jag lite sen böt jag om och la mig i soffan under täcket och såg på TV.
Somnade halv sju/halv åtta någon gång där..
Vaknade halv sex idag, hade så jäävla ont i nacken, armarna och ryggen.. 
Tänkte först inte dra till skolan för jag hade ju inte hunnit duscha eller ladda mobilen och inte gjort färdigt tyskan heller. 
Blev så att jag drog till skolan ändå, tåget var försenat så missade bussen till skolan, fick sitta på stationen en halvtimma och vänta, tur att solen hade gått upp iallafall!

Skola roligt som vanligt då, kom till Laxå klockan fem och mamma kom inte förrän halv sex. 

När jag kom hem åt jag sen satt jag och fikade och snackade med mamma ett bra tag :)!

Nu sitter jag här och dricker kaffe, ska gå och duscha snart.

Rihanna – Te Amo

Phåtå bai Pppper!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: