2011-09-07
 20:32:46

så trööött


Hejsan.
Idag slutade vi engelskan lite tidigare så jag hann med tåget som går 15.10 eller vad det nu är och sen hann jag också med den sena bussen hem!

När jag kom hem fikade jag som ni kanske såg i inlägget här under. 
Satt och kollade på TV lite sen drog jag ut med Mathilda.

Idag är det exakt 4 år sen jag, Mathilda och Mikaela åkte till Laxå och var med Filip, Isak och Bw för första gången. Woosh vad tiden har gått fort..
Då satt vi ute på Bws altan och solen sken, det var varmt.
Nu är det ju verkligen höst och kallt, man skulle ju inte kunna sitta ute på någon altan utan att frysa..

Jag orkade nästan inte ens blogga men kände mig lite tvungen. 

Ska typ lägga mig och se på TV så kommer jag säkert somna.
Håller på att bli sjuk :/..
Imorgon börjar jag "tidigt" så måste ta tidiga bussen och tidiga tåget och den andra tidiga bussen, bläää på sådana dagar.

Cpbild som är tagen i Göteborg!

Selena Gomez & The Scene – Love You Like A Love Song - The Alias Radio Mix





Duappe
PUBLICERAT: 2011-09-10, 13:56:15

nice bild :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: